(06247) 4-10-33
Невелика хмарність

14°C

Торецьк

Невелика хмарність

Бахмутська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області інформує (03.05.2017)

Як заповнити графу 3.1 податкової накладної,

якщо на момент постачання імпортованого

товару змінився код УКТ ЗЕД

Як відомо, код товару за УКТ ЗЕД із 01.01.2017 р. є обов’язковим реквізитом податкової накладної для постачання всіх товарів (пп. «і» п. 201.1 ПКУ) і зазначається в графі 3.1 податкової накладної.

Керуючись ст. 1 Закону України «Про Митний тариф України» від 19.09.2013 р. № 584-VII, який набрав чинності 01.01.2014 р., митний тариф України є невід’ємною частиною цього закону та містить перелік ставок загальнодержавного податку — ввізного мита на товари, що ввозяться на митну територію України та систематизовані згідно з УКТ ЗЕД, складеною на основі Гармонізованої системи опису та кодування товарів.

Відповідно до наказу Міндоходів України «Про затвердження Перехідних таблиць від УКТ ЗЕД версії 2007 року до УКТ ЗЕД версії 2012 року» від 22.01.2014 р. № 54, Перехідні таблиці є довідковим матеріалом для полегшення використання УКТ ЗЕД 2012 року.

Отже, починаючи з 01.01.2014 р. при здійсненні операцій із реалізації товарів, які були ввезені на митну територію України (як до, так і після 01.01.2014 р.), у графі 3.1 податкової накладної слід зазначати код УКТ ЗЕД версії 2012 року.

(Підкатегорія 101.17 ресурсу «ЗІР»).

 

Чи подається підприємцем-загальносистемником

додаток Ф2 до декларації, якщо доходу не було

ФОП на загальній системі оподаткування заповнює та подає додаток Ф2 «Розрахунок податкових зобов’язань з податку на доходи фізичних осіб та військового збору з доходів, отриманих самозайнятою особою» разом із податковою декларацією, незалежно від результатів провадження підприємницької діяльності. Якщо протягом звітного періоду дохід від підприємницької діяльності не отримувався, то відповідні рядки додатка та податкової декларації прокреслюються.

 

Чи зобов’язаний пункт прийому металобрухту застосовувати РРО

Під час купівлі металобрухту, у разі видачі готівкових коштів за нього, підприємство зобов’язане дотримуватися вимог ст. 3 Закону про РРО.

Зокрема суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо), під час надання послуг у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов’язані проводити розрахункові операції на повну суму надання послуги через зареєстровані, опломбовані в установленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи РРО з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій.

До того ж згідно зі ст. 1 Закону України «Про металобрухт» від 05.05.1999 р. № 619-XIV, операції з металобрухтом — заготівля, переробка, металургійна переробка брухту чорних і кольорових металів, що є провадженням діяльності у сфері послуг.

Лист ГУ ДФС у м. Києві від 29.03.2017 р.№ 6736/10/26-15-14-04-06-13

 

Компенсація за затримку авіарейсу обкладається ПДФО

Дохід у вигляді компенсації від авіакомпанії за затримку, скасування рейсу чи відмову в перевезенні, а також у вигляді суми грошового чи майнового відшкодування будь-яких витрат або втрат платника податку, нарахований (виплачений) юридичною особою фізичній особі, включається до складу її загального місячного (річного) оподатковуваного доходу й обкладається ПДФО та військовим збором на загальних підставах.

Згідно з пп. 164.2.14 ПКУ, до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку включається, зокрема, дохід у вигляді відшкодування матеріальної чи немайнової (моральної) шкоди.

Окрім того, згідно з пп. «г» пп. 164.2.17 ПКУ, до складу загального місячного (річного) оподатковуваного доходу включається дохід, отриманий платником податку як додаткове благо у вигляді суми грошового чи майнового відшкодування будь-яких витрат або втрат платника податку, крім тих, що обов’язково відшкодовуються згідно із законом за рахунок бюджету чи звільняються від оподаткування відповідно до розділу IV ПКУ.

Лист ГУ ДФС у м. Києві від 29.03.2017 р.№ 2267/К/26-15-13-01-10

На 70% збільшились надходження за

спеціальне використання водних об’єктів Донеччини

За перший квартал 2017 року підприємства Донеччини, які у своїй діяльності використовують водні об’єкти, спрямували до бюджетів понад 45 млн грн рентної плати за спеціальне використання води, що на 72%, або більш, ніж на 19 млн грн перевищує надходження відповідного періоду минулого року.

Згідно з розподілом коштів надходження рентної плати за спеціальне використання води формують рівними частинами державний та місцевий бюджети.

На даний час у фіскальній службі Донецької області зареєстровано 6800 таких платників - водокористувачів. Найбільшими бюджетоформуючими платниками регіону є: ПРАТ «ММК ім. Ілліча», ПРАТ «МК «Азовсталь» та Вуглегірська ТЕС ПРАТ «Центренерго».

Підприємства – платники рентної плати за спеціальне використанняводи обчислюють суму плати наростаючим підсумком з початку року та надають податкові декларації до контролюючих органів за місцем податкової реєстрації.

Головне управління ДФС у Донецькій області нагадує, що граничний термін подання податкової звітності та сплати податкових зобов’язань з рентної плати за спеціальне використання води  за І квартал 2017 року – 10 травня та 19 травня 2017 року відповідно.

До уваги платників рентної плати за спеціальне використання води! Податкова декларація за І квартал 2017 року складається за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 07.11.2016 №927.

З початку 2017 року більше 4000

найманих працівників Донеччини

припинили отримувати «нелегальну» заробітну плату

Трудові відносини між найманим працівником та роботодавцем повинні оформлюватись відповідно до норм діючого законодавства. Але на даний час робота без оформлення трудових відносин та «нелегальна» заробітна плата стали невід’ємною складовою ведення бізнесу. Перш за все, роботодавець, який порушує трудове законодавство, повинен розуміти, що насамперед своїми діями позбавляє майбутнього найманих працівників. Саме тому, детінізація трудових відносин є одним з основних напрямів роботи фіскальної служби Донеччини.

Так, за результатами проведених фахівцями відомства заходів з детінізації сфери зайнятості населення у І кварталі 2017 року офіційно працевлаштовані 3015 громадян, які раніше працювали у роботодавців без належного оформлення. Підсумками проведеної роботи є додаткове надходження до бюджету4,2 млн грн, у тому числі: понад 1,8 млн грн податку на доходи фізичних осіб та 2,2 млн грн єдиного внеску.

Крім того, 997 фізичних осіб залучено до державної реєстрації як суб’єкти підприємницької діяльності, внаслідок чого до бюджету надійшло 0,5 млн гривень.

Протягом перших трьох місяців поточного року вже 324 підприємства підвищили рівень заробітної плати вище за мінімальний (з 01.01.2017 – 3200 грн), за рахунок чого бюджет додатково отримав 1,4 млн грн податків і зборів.

Головне управління ДФС у Донецькій області закликає роботодавців не ігнорувати гарантований рівень мінімальної заробітної плати при нарахуванні та виплаті заробітної плати найманим працівникам. Важливо пам’ятати, що недотримання чинного законодавства з оплати праці – це не тільки можливість наразитись на значні суми штрафних санкцій, але й, перш за все, зневага до найманого працівника та його прав, охоронюваних державою.

Донеччина: надходження податку на

доходи фізичних осіб демонструють

стабільне зростання

За три місяці 2017 року сплачена платниками Донеччини до зведеного бюджету країни сума податку на доходи фізичних осіб перевищила відмітку у 2 млрд грн, що на 25% більше показника аналогічного періоду 2016 року.

Чверть сплаченого податку на доходи фізичних осіб, а саме майже 484 млн гривень, спрямовано до державного бюджету країни. Крім того, на підтримку української армії платники військового збору до держбюджету перерахували 97 млн гривень. 

Відповідно 75%, або 1 млрд 424 млн грн, від загальної суми надходжень залишились в розпорядженні місцевих бюджетів області, а це значна підтримка у фінансуванні місцевих громад для розвитку та благоустрою регіону.

Загалом, податок на доходи фізичних осіб становить 54% всіх надходжень до зведеного бюджету країни від платників Донецької області. Основними чинниками, які впливають на зростання надходжень зазначеного податку, насамперед, є збільшення рівня мінімальних заробітних плат та постійна робота фахівців фіскальної служби області, направлена на боротьбу з нелегальною працею та виплатою заробітних плат у «конвертах».

Головне управління ДФС у Донецькій області нагадує, що з 1 січня 2017 року розмір мінімальної заробітної плати становить 3200 гривень.

Шановні роботодавці, подбайте про соціальну захищеність ваших працівників і пам’ятайте, що бізнес повинен бути не тільки успішним, але й соціально-відповідальним!

Надходження до держбюджету від

Донецької митниці ДФС наближаються

до відмітки в 1 мільярд гривень

Упродовж  І кварталу 2017 року  митниками Донеччини до Державного бюджету України перераховано 931 млн грн митних платежів. У порівнянні з аналогічним періодом 2016 року, надходження зросли на 34% або більше, ніж на 237 млн гривень. Перевиконання митних платежів становить 8%  від доведеного індикативного показника.

Завдяки проведеннюпостійної неупередженої роботи у напряму контролю чистоти декларування, за січень - березень 2017 року митникам вдалось додатково зарахувати до скарбниці держави понад 6,5 млн гривень.

Але в позитивному тренді щодо збільшення надходжень митних платежів до скарбниці держави, який спостерігається протягом І кварталу 2017 року, є і негативні моменти. Як вже повідомлялось раніше, надходження митних платежів від Донецької митниці ДФС могли б зрости в рази за рахунок митного оформлення товарів, яке на даний час здійснюється суб’єктами господарювання в інших митницях ДФС. Так, сума перерахувань, що сплачені суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності в інших митницях ДФС, складає більше 1,7 млрд гривень.

Нагадуємо, що відповідно до започаткованого експерименту з фінансового забезпечення реалізації заходів з розвитку автомобільних доріг загального користування, 50% коштів від перевиконання митницею індикативних надходжень митних платежів до загального фонду держбюджету, Донецька область може витратити на відбудову місцевих доріг регіонального та загальнодержавного значення.

З урахуванням специфіки функціонування підприємств Донецького регіону, основу переліку  бюджетоформуючих товарів у січні - березні 2017 року становлять товари сировинної групи, які традиційно імпортуються для власних виробничих потреб підприємствами металургійної, вугільної, машинобудівної галузей Донецького регіону.

За підсумками роботи у звітному періоді основним бюджетоформуючим товаром по Донецькій митниці ДФС залишається вугілля – 43,7% від загальних перерахувань у держбюджет, або 406,1 млн гривень. Серед інших бюджетоформуючих товарів: інші метали й вироби з них – 108 млн грн, феросплави – 98 млн грн, вогнетривкі матеріали й вироби – 77 млн грн, промислове устаткування й транспорт – 60 млн грн перерахувань до державної казни.

Відповідно до Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом, співтовариством з атомної енергії і їхніми державами - членами,  упродовж  січня - березня поточного року митницею видано 413 сертифікатів

форми EUR.1, що на 5,5% більше, ніж у відповідному періоді минулого року.

 

На Донеччині зупинено спробу незаконного

відшкодування 400 тисяч гривень ПДВ

 

Співробітниками податкової міліції Головного управління ДФС у Донецькій області зупинено спробу відшкодування близько 400 тис. грн незаконно сформованого ПДВ.

В рамках розслідування кримінального провадження за ч. 5 ст. 191 Кримінального кодексу України (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем вчинене в особливо великих розмірах) встановлено підприємство, посадові особи якого умисно надавали до податкових органів недостовірні відомості про проведення «безтоварних» операцій з суб’єктом підприємницької діяльності з ознаками «фіктивності». 

У подальшому вказане підприємство безпідставно заявило до відшкодування з державного бюджету близько 400 тис. грн ПДВ, сформованого за цими операціями.

Тривають слідчі дії.

На Донеччині зросла кількість

новостворених юридичних осіб та підприємців

Станом на 01.04.2017 на обліку в органах ДФС Донецької області перебувають 73 879 юридичних осіб та їх відокремлених підрозділів (далі – юридичні особи) і 115 491 самозайнята особа. У порівнянні з минулим роком кількість юридичних осіб збільшилась на 1 094 (1,5%), кількість самозайнятих осіб зменшилась на  6 054 (5,7 %).

Протягом січня - березня  2017 року у контролюючих органах області взято на облік408  новостворених юридичних осіб  та  3 382  підприємця. Порівняно з аналогічним періодом минулого року кількість новостворених юридичних осіб  збільшилась на 33 (9%),  кількість знов зареєстрованих фізичних осіб – підприємців зросла майже у 2 рази.

За січень - березень поточного року 83 юридичних особи внесли відомості про державну реєстрацію припинення, та 7 934 фізичних осіб – підприємців припинили свою підприємницьку діяльність. Порівняно з аналогічним періодом минулого  року  кількість  ліквідованих юридичних осіб зменшилась у 3,7 рази, в той же час кількість підприємців, державну реєстрацію яких припинено, збільшилась у 4,6 рази.

Станом на 01.04.2017 за даними реєстру платників податку на додану вартість платниками податку зареєстровано 6 904  субєкта господарювання, з них 6 348 юридичних осіб та 556 підприємців. Порівняно з аналогічним періодом минулого  року  кількість платників ПДВ скоротилась на  545 (7 %).

За даними реєстру страхувальників станом на 01.04.2017 на обліку в контролюючих органах області перебуває 185 489  платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.  Протягом  січня-березня 2017  року зареєстровано 3 662 страхувальника,  у порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість страхувальників  зросла у 2,1 рази.

В.о. начальника

Бахмутської ОДПІ

ГУ ДФС у Донецькій області                                                      С.М. Андрющенко

  • logo
  • ВЦА м. Торецьк
    Офіційний веб-сайт

КОНТАКТИ

  • Адреса: 85200, М. ТОРЕЦЬК, ВУЛ. МАЯКОВСЬКОГО, 24А
  • Тел: (06247) 4-10-33
  • Факс: (06247) 4-10-33
  • Email: inbox@toretsk-rada.gov.ua
  •  

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

  • logo