(06247) 4-10-33
Parse error in downloaded data

Важлива інформація!

  1. Надходження до зведеного бюджету Донеччини перевищили 12 мільярдів гривень

За результатами роботи протягом перших п’яти місяців 2021 року фахівцями податкової служби Донецької області забезпечено надходження до зведеного бюджету країни у сумі 12,4 млрд грн, у тому числі до державного бюджету надійшло 6,3 млрд грн, до місцевих скарбниць – 6,1 млрд гривень.

Першочерговим завданням Податкової Донеччини є, насамперед, злагоджена та конструктивна робота податківців з представниками бізнес-спільноти задля усвідомлення ними важливості своєчасної сплати всіх належних платежів до зведеного бюджету Донецького регіону. У розрізі територіальних відділень Донеччини найбільші надходження до зведеного бюджету традиційно належать м. Маріуполю, а саме 3,3 млрд грн, або 27% від усіх надходжень по області. Мільярдний рубіж також подолали  громади міст Покровськ – 1,3 млрд грн та Краматорськ – 1,1 млрд гривень.

Лідерами серед основних джерел формування зведеного бюджету Донецької області залишаються:

- податок на доходи фізичних осіб – 5,8 млрд грн (47%);

- податок на прибуток підприємств – 3,0 млрд грн (24%);

- податок на додану вартість – 1,4 млрд грн (11%).

Головне управління ДПС у Донецькій області висловлює свою вдячність та повагу усім сумлінним платникам податків регіону, бо саме завдяки вам наша область та держава в цілому безупинно зміцнює та покращує свою економіку, а відтак - і рівень життя наших громадян.

  1. Більше 490 млн грн екологічного податку перерахував на відновлення довкілля бізнес Донеччини

Екологічний податок є основним джерелом фінансування заходів, спрямованих на захист навколишнього середовища, мінімізацію негативного впливу на нього господарської діяльності та раціональне використання природних ресурсів.

Так як у Донецькій області на обліку рахується велика кількість підприємств, діяльність яких негативно впливає на екологічну ситуацію в регіоні, забезпечення збору екологічного податку є одним з пріоритетних напрямків роботи податкової служби Донеччини.

За перше півріччя поточного року підприємства Донецької області до зведеного бюджету сплатили 493,8 млн грн екологічного податку, що на 37,9 млн грн більше за торішні показники. Згідно з розподілом коштів на відновлення довкілля місцеві скарбниці отримали 214,5 млн грн, державний бюджет – 279,3 млн гривень.

У розрізі територіальних відділень найбільші надходження екологічного податку забезпечили підприємства м. Бахмут - 154,8 млн грн, м. Маріуполя – 148,4 млн грн та м. Мар`їнки – 108,7 млн гривень.

Головне управління ДПС у Донецькій області нагадує, що граничний термін надання податкової декларації з екологічного податку за ІІ квартал 2021 року – 09 серпня 2021 року.

  1. Трансфертне ціноутворення: підтвердження операцій за принципом «витягнутої руки»

Шановні платники! Головне управління ДПС у Донецькій області інформує, що підпунктом 39.2.1.8 п.п. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 Податкового кодексу України встановлено умови, за яких господарські операції визнаються такими, що відповідають принципу «витягнутої руки»:

– якщо ціни (націнки) на товари (роботи, послуги) підлягають державному регулюванню згідно із законодавством, ціна вважається такою, що відповідає принципу «витягнутої руки», якщо вона встановлена відповідно до правил такого регулювання. Ціна операції, що відповідає принципу «витягнутої руки», визначається відповідно до цієї статті, але не може бути меншою за мінімальну ціну (націнку) або індикативну ціну та більшою за максимальну ціну (націнку);

– якщо під час здійснення операції обов’язковим є проведення оцінки, вартість об’єкта оцінки є підставою для встановлення відповідності принципу «витягнутої руки» для цілей оподаткування;

– у разі проведення аукціону (публічних торгів), обов’язковість проведення якого визначена законом, умови, які склалися за результатами такого аукціону (публічних торгів), визнаються такими, що відповідають принципу «витягнутої руки»;

– якщо продаж (відчуження) товарів, у тому числі майна, переданого у заставу позичальником з метою забезпечення вимог кредитора, здійснюється у примусовому порядку згідно із законодавством, умови, сформовані під час такого продажу, визнаються такими, що відповідають принципу «витягнутої руки».

Джерела інформації, що використовуються для встановлення відповідності умов контрольованої операції принципу «витягнутої руки», визначені п.п. 39.5.3 п. 39.5 ст. 39 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Відповідно до п.п. 39.5.3.1 п.п. 39.5.3 п. 39.5 ст. 39 ПКУ платник податків та контролюючий орган використовують джерела інформації, які містять відомості, що дають можливість зіставити комерційні та фінансові умови операцій згідно з п.п. 39.2.2 п. 39.2 ст. 39 ПКУ, зокрема:

а) інформацію про зіставні неконтрольовані операції платника податків, а також інформацію про зіставні неконтрольовані операції його контрагента - сторони контрольованої операції з непов’язаними особами;

б) будь-які інформаційні джерела, що містять відкриту інформацію та надають інформацію про зіставні операції та осіб;

в) інші джерела інформації, з яких інформація отримана платником податків з дотриманням вимог законодавства та які надають інформацію про зіставні операції та осіб, за умови що платник податків надасть таку інформацію контролюючому органу;

г) інформацію, отриману контролюючим органом у рамках укладених Україною міжнародних угод.

Якщо платник податків з метою встановлення відповідності умов контрольованої операції принципу «витягнутої руки» за методами, визначеними п. 39.3 ст. 39 ПКУ, використав джерела інформації, передбачені п.п. 39.5.3.1 п.п. 39.5.3 п. 39.5 ст. 39 ПКУ, контролюючий орган використовує ті самі джерела інформації, якщо не доведено, що інші джерела інформації дають можливість отримати вищий рівень зіставності комерційних та фінансових умов операцій (п.п. 39.5.3.2 п.п. 39.5.3 п. 39.5 ст. 39 ПКУ).

Згідно з п.п. 39.5.3.3 п.п. 39.5.3 п. 39.5 ст. 39 ПКУ для зіставлення з метою оподаткування умов контрольованих операцій з умовами неконтрольованих операцій контролюючий орган не має права використовувати інформацію, яка не є загальнодоступною (зокрема інформацію, доступ до якої наявний тільки у органів державної влади).

  1. Право на податкову знижку: користування іпотечним житловим кредитом

Шановні платники! Згідно з п.п.166.3.1 п.166.3 ст. 166 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) платник податку має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку за наслідками звітного податкового року, визначеного з урахуванням положень п. 164.6 ст.164 ПКУ, такі фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати, зокрема, як частина суми процентів, сплачених цим платником за користування іпотечним житловим кредитом, що визначається відповідно до ст. 175 ПКУ.

Платник податку – резидент має право включити до податкової знижки частину суми процентів за користування іпотечним житловим кредитом, наданим позичальнику в національній або іноземній валютах, фактично сплачених протягом звітного податкового року (п. 175.1 ст. 175 ПКУ). Тобто, повернення податку на доходи фізичних осіб може здійснюватися лише в межах сум, які фактично надійшли до бюджету від конкретного платника податку у звітному році.

Якщо умовами молодіжного житлового кредиту передбачено повну або часткову компенсацію за рахунок бюджетних коштів відсотків за таким кредитом, то претендувати на податкову знижку одержувач такого молодіжного кредиту може тільки в частині особисто сплачених ним процентів, але при дотриманні інших умов, виконання яких є обов’язковим для отримання права на податкову знижку. При повній компенсації процентів за кредитом за рахунок бюджетних коштів платник податку не має законодавчих підстав на податкову знижку за таким кредитним договором.

Нагадуємо, що останній день подання декларації для отримання податкової знижки за 2020 рік – 31 грудня 2021 року включно.

  • logo
  • Торецька міська ВЦА
    Офіційний веб-сайт

КОНТАКТИ

  • Адреса: 85200, М. ТОРЕЦЬК, ВУЛ. МАЯКОВСЬКОГО, 24А
  • Тел: (06247) 4-10-33
  • Факс: (06247) 4-10-33
  • Email: inbox@toretsk-rada.gov.ua
  •  

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

  • logo